Zhang张

Amber梁馨心·LoFoTo:

Eventually, you'll learn to cry that on the inside.

终有一天,你会学着让泪往心里流。

这句矫情话,只有在想哭却不能哭的时候,我才懂。

为我自己拍这张照片的半个小时前,我还独自一人在阳台上默默流泪。积蓄了很久的情绪终于得以释放。

But there's nothing more beautiful than a smile that struggles through tears. 最美不过从泪水中挣脱出来的那个微笑。

所以面对今天甚至今后的逆境,我都会选择:

Smile. And let everyone know that today I am a lot stronger than I were yesterday.

微笑。并让所有人知道,今天的我,比昨天更强大!

评论

热度(393)